TRYGGHET OCH SPÄNNING
Bergendahls El Syd är ett växande installationsföretag som nu utökar personalstyrkan med en ekonomiassistent/kontorskoordinator till kontoret i Helsingborg. Vi är en del av Bergendahls El Gruppen AB som består av sju dotterbolag med olika spetskompetenser inom elteknik.
Arbetsbeskrivning
Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leverantöreskontra, in- och utbetalningar, löpande bokföring, administrativa uppgifter, kundmottagning samt stötta Ekonomi / VD/ Projektledare med diverse uppgifter.
Bakgrund & Erfarenhet
Personliga egenskaper
Som person är du noggrann, ansvarstagande och vill lära dig. Du är inte rädd för att hugga i där det behövs och du bidrar till en bra stämning.
Vi erbjuder dig
Vi är mån om dig som medarbetare och erbjuder dig möjligheten att arbeta med spännande arbetsuppgifter i ett väldigt gott gäng med bra förmåner och med stora möjligheter till personlig utveckling.
Tjänsten
Tjänsten är på deltid men är flexibel och kan anpassas mellan 40-60 %. För rätt person finns goda framtidsmöjligheter och tjänsten kan utvecklas till 100% över tid.
Ansökan
Skicka din ansökan till: Johanna.carlsson@bergendahlsel.se eller via formuläret nedan.
Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!
Vi betackar oss för erbjudanden från rekryteringsföretag avseende denna tjänst.
Bergendahls El-koncernen består av åtta bolag:
moderbolaget Bergendahls El Gruppen AB, samt sju dotterbolag.